Inscrición / Inscripción

As persoas que desexen asistir ás XIX Xornadas de Economía Crítica deben formalizar e aboar a súa inscrición. Só se terán en conta as inscricións que sexan correctamente realizadas a través do seguinte formulario.

O pago deberá realizarse no seguinte número de conta (unha copia do xustificante deberá ser anexado no formulario de inscrición):

Concepto: Inscrición XIX JEC

Código SWIFT: TRIOESMMXXX

Indicámosvos tamén o NIF da Asociación por si o necesitades: NIF G47516836

Datas límite:

Prazo límite do pago de asistentes con relatorio: 30 de abril de 2024

Prazo límite do pago de asistentes sen relatorio: 31 de maio de 2024

Cotas de inscrición

Persoas externas á Asociación de Economía Crítica : 80€

Membros da Asociación de Economía Crítica: 65€

Estudantes e  persoas en situación de precariedade: 15€

A inscrición outorga o dereito de participar nas actividades que forman parte do programa das XIX JEC. O pago da cea de confraternización (30€) deberá ser aboado en persoa e en metálico ao recoller as acreditacións ao principio do evento.

Las personas que deseen asistir a las XIX Jornadas de Economía Crítica deben formalizar y abonar su inscripción. Sólo se tendrán en cuenta las inscripciones que sean correctamente realizadas a través del siguiente formulario.

El pago deberá realizarse en el siguiente número de cuenta (una copia del justificante deberá ser anexado en el formulario de inscripción):

Concepto: Inscripción XIX JEC

Código SWIFT: TRIOESMMXXX

Os indicamos también el NIF de la Asociación por si lo necesitáis: NIF G47516836

Fechas límite:

Plazo límite pago asistentes con ponencia: 30 de abril de 2024

Plazo límite pago asistentes sin ponencia: 31 de mayo de 2024

Cuotas de inscripción:

Personas externas a la Asociación de Economía Crítica: 80€

Miembros de la Asociación de Economía Crítica: 65€

Estudiantes y personas en situación de precariedad: 15€

La inscripción otorga el derecho de participar en las actividades que forman parte del programa de las XIX JEC. El pago de la cena de confraternización (30€) deberá ser abonado en persona y en metálico al recoger las acreditaciones al principio del evento.